Arkistot kuukauden mukaan: syyskuu 2016

Tarmolan tulokset

on julkaistu, löytyvät tulossivulta!

Kiitos kaikille suunnistajille ja järjestäjille kuluneesta kaudesta! Kymen kuntorastit jatkuvat taas ensi keväänä. Tänä syksynä on mahdollisesti vielä tarjolla Kotham-cup, ja kukaties talvella tai alkukeväällä VeVen nuorten suunnistajien järjestämiä kuntsareita. Seuraa ilmoittelua! Tavataan rasteilla!

Tarmolassa yötä ja päivää 22.9.

Kymen kuntorastien varsinaisen kauden päättää KaaRa ja Tarmola, jossa suunnistamaan pääsee päivällä ja yöllä. Tervetuloa!

Suutarlammen tulokset löytyvät yösuunnistuksen osalta vihdoin tulossivuilta. Kadonneen (varastetun) rastin vuoksi päivän osalta tuloksia ei valitettavasti vielä saada.

19.9. Suutarlammella metsään päivällä ja yöllä

Maanantain kuntosuunnistukset ovat Suutarlammella, ja metsään pääsee pimeän lisäksi valoisaan aikaan. Kartta on Janne Weckmanin käsialaa. Rastipisteet ovat yösuunnistukseen osin vaativia. Maasto koostuu rikkonaisista avokalliomäistä, kuusivaltaisista kangasmetsistä ja myös taimikoista.

Huom!
Päiväsuunnistuksen lähtöaika klo 18 -18.30.
Yösuunnistuksen lähtö on auki klo 20 – 20.30.

Tervetuloa!

8.9. Onkamaalle

Vielä ennen perjantain Bastionin sprinttiä ehtii metsään hienoihin Onkamaan maastoihin.

Ratoja on tarjolla A 6 km, B 4,5 km, C 3 km ja D 2 km. Tapahtumakeskus on Fin5-kilpailukeskuksessa, opastus vt 26:lta Onkamaan risteyksestä.

Tarjolla on todella hyväkulkuista maastoa, näkyvyys on hyvä eikä pusikoissa tarvitse rymytä – loistavaa kuntsarimeininkiä! Tervetuloa!

Terveisin,
ratamestari Pekka Fincke

Sprinttaamaan ylimääräisille kuntsareille

Pe 9.9. järjestetään ylimääräiset kuntosuunnistukset ….SPRINTTIÄ! Haminan Bastionissa. Autot on hyvä jättää Haminan torille, josta Raatihuoneen kautta lyhyt kävelymatka Bastioniin. Ei erillistä opastusta paikalle. Lähtö auki klo 17-18.
Lauri Vuorinen on taiteillut kuntosuunnistusradat ja nuorisovetäjät ovat tehneet nuorille omat kiemurat RR-radan muodossa.

Bastionissa on samaan aikaan kaikenlaista tapahtumaa, joten sprintin jälkeen on hyvä verytellä porrasjuoksussa ym. virikkeissä.
Tule ja tuo kaverisikin !

TERVETULOA!